wtorek, 28 czerwca 2011

piosenka, książka ;****

Cześć na dzisiejszy dzień polecam wam piosenkę pt "Man down". Mnie się bardzo podoba a po za tym jeszcze pozostała mi książka co cóż tu mam dylemat bo w całym moim "cudownym i pięknym" życiu przeczytałam w całości jedną książkę. Wstyd mi się przyznać. heh no więc autorką jest Beata Teresa Hanika książka nosi tytuł "Milczenie". Książka opowiada o przeżyciach trzynastoletniej Malwiny, ma nie zbyt ciekawe życie, ponieważ jej ojciec, dyrektor szkoły, to surowy i apodyktyczny mężczyzna. Matka cierpi na migreny i ciągłe zmiany nastroju. Kiedy babcia dziewczyny umiera na raka, Malwina ma się zająć dziadkiem. Jest ulubienicą starszego pana, ale nikt nie wie, że pod uczuciem do wnuczki kryje się coś więcej.
No to tyle będe już kończyć Pa ;*

Ola .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz