piątek, 22 lipca 2011

Siemka.

Co u was? Jak mijają wakacje? Wybieracie się gdzieś? 

U mnie to co z wykle nuda, nuda i jeszcze raz nuda. U mnie brzydka pogoda trochę pada i chłodno jest ;(  Poprostu nie mam co robić. chyba że dzisiaj wyjde gdzieś wieczorkiem ale jeszcze nie wiem gdzie i skim.  Mama chciała wysłać mnie na obuz charcerski, już wole 72 dni wkacji przesiedzieć w domu, wyobraście sobie cały miesiąc w lesie na jakimś odludziu, pod namiotem, a najgorsze są komary!! 

No i jeszcze piosenka na dzisiaj noo bardzo znana jest ale mnie się bardzo podoba, może i wam wpadnie w ucho Tim Berg-Seek Bromance 

Ps. Nigdy nie byłam dobra z matmy ale mam nadzieje że dobrze obliczylam że wakacje maja 72 dni.

                                                             Dozobaczenia Ola .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz