czwartek, 1 września 2011

;):*

Cześć no dziś  już pierwszy wrzesień, koniec wakacji ;( szkoda bo w tym roku jeszcze nie poczułam wakacyjnego klimatu;) a tak poza tym to nuda ;/

W szkole przynajmniej mamy fajną wychowawczynię, kiedyś to była wychowawczyni mojego brata, ale jest jedna wada uczy matematyki ;/ a tak poz tym to to się cieszę koniec tej podstawówki. Dzisiaj mam zamiar się pakować do szkoły chociaż mogę to zrobić jutro mam na 8:50 .

Okropnie się nudzę, ciągle wspominam wakacje ;d a poza tym to jest wszystko okej. ;) Aktualnie teraz siedzę i  i słucham piosenki Pezet- Co mam powiedzieć , dopiero co skończyłam oglądać jak będzie wyglądała iPhone 5 tu jest link jakbyście chcieli oglądnąć,

http://jaramsie.pl/2ldtdp8_262mkc#postbox

chciała bym sobie kupić takiego ;p no ale zależy ile będzie kosztował, najlepsza wg. mnie jest ta klawiatura na ale ja już kończę. ;******

paa Ola .

1 komentarz: