wtorek, 25 października 2011

Hejj ; -)

Jestem ; ) Melduję się i znowu przepraszam, no ale no naprawdę tak strasznie przepraszam. Wczoraj miałam już pisać, ale informowałam innych, że bloog został otwarty i tak jakoś  nie zdążyłam bo musiał przetłumaczyć tekst z angielskiego a dokładnie dialog i tak jeszcze dzisiaj muszę się uczyć na sprawdzian z chemii i tak cały czas coś kurcze ja chcę w końcu te święta wolne, chodź za bardzo nie mogę nagadywać, bo ostatnio cały czas w sumie jest wolne, bo tak u nas były misję i przez trzy dni wolne ; ) później byłam chora , nie raz zwalniała mnie mama z lekcji jak miałyśmy gdzieś jechać i jeszcze o właśnie wczoraj byłam na filmie ''Bitwa Warszawska'' zapewne każdy wie o co chodzii .. no i tak powiem, że nawet mi się spodobał, a nawet bardzo. Ja na ogół nie lubię, a może nie przepadam filmów historycznych, ale to mi jakoś się spodobało. Borys Szyc, aktor w tym filmie który gra Jana to powiem, że za nim nie przepadałam a teraz według mnie tę rolę dobrze zagrał, tak samo jak Natasza Urbańska nawet nie zwracałam na nią uwagi po tym jak poznałam ją w ''Jak oni śpiewają'' A teraz tak samo jak z tamtym aktorem zmieniłam swoje zdanie. Także wiem, że się myliłam i polecam pójście do kina i po oglądanie jeśli można i ma się ochotę bo film naprawdę bardzo fajny;-)
I nie bierzcie sobie pod uwagę słowa Marcina Tyszki bo on powiedział, że Natasza wygląda z bronią jak ''Naga broń 3'' jest to może śmieszne ale na pewno nie głupsze od niego bo normalnie już nie moge z tym gościem wytrzymać jest straszny, ale na niego nie będę się rozpisywać. noo.. nie długo Wszystkich Świętych spotkam się z rodziną i mam nadzieję, ze bedzię fajnie jak w każde inne Święta ! ; -)
Czas idzie co raz szybciej no, ale to jak zawsze do Stycznia, a później tak się będzie ciągłą, że szkoda gadać.
Ostatnio a dokładnie były urodziny mojej koleżanki Klaudii, którą normalnie uwielbiam za to, że dała mi tą jedną w swoim rodzaju książkę i darła się na mnie żebym ją przeczytał, bo dopiero teraz wiem jak to super czytać książki i wam też powiem żebyście w zieli książkę i zobaczyli że to wciąga ; -)
Dzisiaj się rozpisałam, ale to dobrze bo lepiej mieć tyle tekstu niż parę linijek, a do tego uczę się poprawnie pisać itp. '
` Ale dojdźmy do rzeczy więc chce od dzisiaj codziennie dodawać znaczenia imion alfabetycznie aż się skończą żeby trochę zaśmiecić tego bloga, bo tu tylko notka i tyle. Do tego chcę dodawać kiedy tylko coś znajdę jakiś dowcip czy coś takiego i od razu mówię, ze one mogą być też nie śmieszne jeśli jakiegoś nie znajdę który by pasował. Jeśli będę chciała coś dodać do bloga to będę informować. Jeśli macie jakieś pytania lub przeciwieństwa to piszcie w komentarzach ; -)
Paaa.. Natalia .


uuhh.. dużo tego ; D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz