wtorek, 22 listopada 2011

hej

Co u was. Masakra normalnie dziś trzy kartkówki ;] z fizyki, geografii, i z angielskiego. ;< z fizyki miałam ściągę hue hue, a z geografii współpracowałam z Natalią i z taką jedną Dominiką, z angola byłam zdana sama na siebie ;((
No ale trudno, nie chciało mi się uczyć, więc wolę nie wiedzieć jaki będzie wynik tej mojej "ciężkiej" pracy;p na czwartek mam zrobić projekt na muzykę robię o Chubbym Checkerze, piosenka Let`s Twist Agein.
A powiem wam jeszcze że już nie mogę się doczekać świąt! Wigilii, i wgl. cała rodzinka się zjeżdża,dużo śniegu, nawet mam ochotę pójść na sanki, Wy też się nie możecie doczekać?
Właśnie, napisze list do Mikołaja żeby przyniósł mi perkusję! hue hue, chciałam się nauczyć grać, no ale żeby do takiej szkoły jeździć trzeba mieć czas;> A wy gracie na czymś ?
To cześć kończę już papa ;*

5 komentarzy:

  1. świetny blog, jasne, że obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skad ja znam kartkowkowe wspolprace? :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się już nie mogę doczekać Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I really enjoyed this post!sounds good!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and if you like follow me, I’ll be waiting for you: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń