czwartek, 15 grudnia 2011

Siemka . ;^^

hejj ;d
Więc tak na początku chcę przeprosić Cię Ola, że tak zwlekałam z tym postem,a także innych którzy być może na niego czekali ; ale to zależy od  was; ] , ale nie będę już was zanudzać ; D
 Jestem co do was w 99% pewna, że każdy cieszy się z nadchodzącego się jutro piątku i weekendu ; d Niby nie czekam na coś ważnego, ale i tak bardzo się cieszę, że będzie wolne. Jutro mnie czeka spr. z Fizyki za którą nie przepadam i wolę nie myśleć co mnie czeka ; l uhh.. mam nadzieję, że jest poprawa ; ] Aktualnie właśnie skończyłam oglądać Titanica i choć tyle razy to widziałam to i tak muszę się popłakać, ale to w końcu całe moje dzieciństwo tak samo jak Kevin tylko, że to  oglądając raczej nie płacze, chyba, że ze śmiechu ; DD Ale ja już będę kończyć ; d Trzeba jeszcze książki poczytać jak zawsze przed spaniem, może wam kiedyś jakąś opisze kto wie, choć mam nadzieję, że mamy jakieś tutaj fanki czytania ; -)

Dobranoc, Pa ; **



Natalia.

2 komentarze:

  1. oj ty ty nie zwlekac tak z tymi postami :) na pytanie o fanki czytania odpowiem prosto : Tak ja :D

    OdpowiedzUsuń