wtorek, 31 lipca 2012

Hej ; d

hej ;d
Przepraszam w imieniu moim i Oli, za nieobecność na blogu, i nie poinformowane o tym, gdyż po prostu zapomniałyśmy o blogowaniu ; l Trudno jest się przyznać, ale dobra niech już to będzie za nami. No tak dużo już minęło czasu od ostatniego posta, bo był on bodajże napisany przez ze mnie w lutym, ale okej, tylko szkoda, że nie mogłam wyrazić swojej radości z powodu zaczynających się wakacji, zapewne jak każdy, no i tak zleciał miesiąc, ale co tam mamy jeszcze drugi, czyli trzeba zaszaleć. Dwa dni temu kupiłam sobie taką książkę bardzo fajną fantastykę ''Wędrówka przez sen'' Drugi Tom trylogii ''Spętani przez bogów'' może ktoś kojarzy . Pod spodem dam zdjęcie tej książki. W tym tygodniu planuje noc w namiotach z koleżankami: Olą R. , Olą K. Donią, Klaudią oraz Magdą ; ) Na razie nie wiemy w który dzień, ale na pewno w tym tygodniu. W sobotę jadę do kuzynów do Zarzecza, na tydzień, także mam wielką nadzieje, że pogoda będzie dopisywać ; d No a dziś jadę sobie popływać na basen do Łańcuta, chwilę relaxu ; P No, ale ja się więcej nie będę rozpisywać, wy pochwalcie się co tam robiliście przez ten miesiąc, albo co planujecie na następny ; D ; P
Pozdrawiam, Natalia ; d


tak, a oto ta książka ; d 
 

piosenka na dziś : P!nk - Blow Me ; )  
Miłego dnia ; D

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyka mnie kręci :) i ta książka jest bardzo fajna :) tak słyszałam ale jak skończę czytać wszystkie części Pretty Little Liars to sobie mam zamiar ją zakupić :))
    http://donnerlemeilleurdenous.blogspot.com/ zapraszam : >

    OdpowiedzUsuń