czwartek, 28 lipca 2011

Cześść . ;dd

Tu Natalia . Jak mijają wam wakacje, u mnie wczoraj i dziś zawitała piękna pogoda , ale podobno to nie tyle, w sierpniu mają być upały więc będę miała kiedy się po opalać ; -) We wtorek byłam nad Soliną i miałam tam zostać 2 dni lecz pogoda nie sprzyjała i uzgodniliśmy z rodzinką, że wracamy no , a teraz żałuje, bo pogoda zrobiła się naprawdę ładna , ale ja nie będą już was tak zanudzać mam pare zdjęć takich z zaporą i w ogóle , natomiast moich tam nie ma ponieważ zaczeło padać więc nie miałam kiedy je zrobić , zdj. podam gdzieś wieczorkiem , bo teraz coś mi aparat się zacina . Poza tym na dziś zachęcam do słuchania adele - set fire to the rain . Piosenka fajna i szybko wpada w ucho - polecam . A film jaki dziś wam podam to melodramat i mówie od razu , że na tym filmie nawet chłopakom zdarzać się popłakać, bo film jest po prostu piękny ;** O dziewczynach nie wspomnę, bo mi zdarzyło się na tym filmie ryczeć, naprawdę zachęcam do oglądania, a tak zapomniałam podać tytułu no to ze mnie gapa , więc film nazywa się szkoła uczuć w którym grają mandy moore and shane west - z niego to przystojny facet i czuły no ,ale do rzeczy , jeśli nie wiecie czy oglądać bo sądzicie, że nie warto to podamm wam link to wikipedi tam jest mini * opis filmu ;-) http://pl.wikipedia.org/wiki/Szko%C5%82a_uczu%C4%87
Dobra ja już kończe za bardzo się rozpisałam, czasem taak mam, aha i na koniec chce pozdrowić moją przyjaciółkę klaudię  i także jej podziekować za książkę którą mi pożyczyłam : ''Klaudia dziękuje książka jest wspaniała postaram Ci ją oddać jak najszybciej , bo pewnie chcesz mieć ją przy sobie , a i przeczytałam już 5 części więc przeczytaj je sobie na necie, bo ona jest zawalista '' ; -**

Paa ;**

Natalia .

1 komentarz:

  1. oh dizeki Ci bardzo :** a ksiązka wiem ze fajna szkoda ze przeczytalas juz bo mam 3 cześć i drugą mam zamowioną wiec bede miec na dniach nie musialas sie z kompem meczyc :) pzdr i życze milych wakacji ;***

    OdpowiedzUsuń