sobota, 30 lipca 2011

Siemkka ;D

Jak tam? Pogoda dopisuje wakacyjnemu wypoczynkowi ? U mnie strasznie leje.  Nie mam co robić, gdyby nie bloog chyba umarłabym z nudów ;/wczoraj jeździłam troszkę na rowerze i na rolkach. poza tym oglondam Vive i Eske regularnie piszę sms i dzwonię do przyjaciuł. Wydaje mi się że na nic nie mam czasu ale i tak się nudzę. Ciągle oglondam jakieś komedie najfajniejsza z nich to `Płytki facet`. Opis filmu: Hal Larsen jest facetem, który ocenia innych po pozorach. Dla niego ideał kobiecego piękna sprowadza się do roznegliżowanych modelek z kolorowych magazynów. Pewnego dnia wszystko się zmienia. Hal zostaje zahipnotyzowany przez telewizyjnego guru, który nakazuje mu lekceważyć pozory i dostrzegać w kobietach jedynie wewnętrzne piękno. Wkrótce potem Hal spotyka na swej drodze Rosemary, monstrualnie otyłą ochotniczkę z korpusu pokoju, w której jako jedyny widzi uosobienie piękna, kobiecości i wdzięku.                                                                                                         Ostatnio widziałam ją na polsacie. No cóż może jeszcze piosenka Natalia Lesz It`s OK.                                                                         No to tyle ja będe kończyć paaaa Ola .  ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz