niedziela, 12 lutego 2012

Koniec ferii !! ;(

Cześć. myśl że jutro idę do szkoły doprowadza mnie o dreszcze;/ koniec mojego dwu tygodniowego urlopu ;(
________________________
Obczajałam dzisiejsze wiadomości i zauważyłam pewien ciekawy i fakt. Otóż w sobotę zmarła Whitney Houston. Nie ukrywam że bardzo lubiłam jej piosenki. Była też całkiem dobrą aktorką ;D . Szkoda że nie żyje, miała 48 lat, oraz problemy z alkocholem i narkotykami, nie wiedzą dlaczego umarła;(
_________
To już koniec, miałam napisać jutro jakiegoś posta ale że zauważyłam śmierć gwiazdy postanowiłam napisać go dzisiaj. Paaaaaaaaaa. Ola ;D

6 komentarzy:

  1. skoro miała problemy z narkotykami i alkoholem to pewnie z tego powodu odeszła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie z powodu alkoholu i narkotyków odeszła. ;(
    a ja teraz zaczynam ferie. ;)
    Zapraszam do mnie, pozdrawiam.
    xoxo.
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. oj szkoda była nawet fajna aktorka ;>
    ja tez juz konczę ferie ;<

    dzięki ;)

    pozdrawiam, Aieaa. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dopiero zaczynam ferie :) Oficjalnie od jutra. Generalnie znałam piosenki Whitney i nawet lubiłam, ale nie byłam jakąś wielką fanką. Oczywiście szkoda, że odeszła, bo była naprawdę dobra. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie nie pocieszę, ale ja zaczynam ferie od jutra :D Ciekawy blog.

    ZAPRASZAM: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chętie jeszcze do szkoły pochodziła. Może masz ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń