środa, 8 lutego 2012

witam ..;p

Cooo u was? Przepraszam za tą długaśną przerwę, nie wiem dlaczego nie pisałam :]
u mnie wszyściutko okej, i tyle, kończą mi się ferie ;/ i tyle nic więcej ciekawego.
__________________
Nie dawno oglądałam film "Angus stringi i przytulanki" Na początku nie chciałam go oglądać, bo w tytule jest słowo "stringi" ale się przekonałam i to nie jest żaden zboczony film, bardzo fajny, genialna komedia ;dd No i chyba tyle, nudy straszne,nie am co robić, i tyle. TO ja już będę kończyć jeszcze raz polecam ten film na poprawę humoru, oglądnijcie, dajcie znać czy wam się podoba.
Ola .

4 komentarze:

  1. też to oglądałam i fajny jest ^^
    czasami trzeba zrobić sobie przerwę.
    pozdrawiam.. oczywiście obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go widziałam kiedyś, fajny fajny jest ; DD

    OdpowiedzUsuń
  3. też oglądałam ten film ;d

    OdpowiedzUsuń